CD Projekt RED se ukazuje jako dokonalý tragéd . Vydají Cyberpunk 2077 s tím , že se vykašlou na jakoukoli optimalizaci na oldgenu a nejsou schopni dodat ani ten slíbený nextgen po roce .Cyberpunk 2077 navíc není hra ,která by se hrála dobře a na rozdíl od Witchera si udržela zábavnost delší dobu .
Jinak s HW se to má tak , že kdo chtěl nextgen už na začátku , ten jej taky už má .Pořadníky zafungovaly a to že nejsou skladem neznamená že musím kupovat u překupníků ....
Odpovědět1 0
Já ty herní firmy prostě nechápu. Proč chtějí dělat porty na nové konzole, na kterých díky jejich nedostupnosti hraje tak promile hráčů, když jejich hra na starých konzolích a PC pořád stoprocentně nefunguje? Neudělali by líp, kdyby se zaměřili na to a nové konzole ignorovali, dokud nebude jejich penetrace mezi hráči dostatečná?
Odpovědět0 5
To, že je po něčem tak velká poptávka, že se daná věc nestíhá vyrábět v tak velkém množství, aby bylo možné všude tu poptávku uspokojit, automaticky neznamená, že se daná věc na globálním trhu (resp. mezi lidmi po celém světě) vyskytuje reálně tak málo, aby to odpovídalo tomu, jak o tom mluvíte.
Sony už v červenci oznámilo, že do konce června prodalo 10 milionů PS5, díky čemuž jde o nejrychleji prodávaný PlayStation v historii, viz:
https://www.businesswire.com/news/home/20210728005586/en/PlayStation-5-Surpasses-10-Million-Units-Sold-Remains-the-Fastest-Selling-Console-in-Sony-Interactive-Entertainment-History
https://arstechnica.com/gaming/2021/07/putting-the-ps5s-10-million-sales-in-context/
Odpovědět1 0
Prodalo deset milionů... ovšem kolik z nich se dostalo k reálným fyzickým hráčům a ne k nějakým překupníkům? A i kdyby, PS4 se prodalo přes sto milionů, takže PS5 je pořád jen desetina, čili stále zlomek proti PS4. A to počítáme jen Sony platformu. Pokud do toho připočítáme i Xbox a herní PC, tak PS5 pořád tvoří jen promile v herním světě.
Odpovědět0 0
Pokud se nové konzole prodávají tak rychle, resp. v takovém objemu, v jakém se prodávají, tak nevidím nic překvapivého na tom, že herní firmy věnuji tolik pozornosti vytváření nového obsahu právě pro ně. Naopak mi to přijde z jejich úhlu pohledu logické. To, jaká je v různých trzích jejich dostupnost za standardní cenu ve standardních obchodech, už je věc druhá. Ale motivace firem vytvářet obsah pro nejnovější generaci je naprosto pochopitelná, přestože si zatím ty konzole nemůže koupit úplně každý (ať už z jakýchkoli důvodů), kdo by chtěl.
Odpovědět1 0